söndag 10 juni 2012

Vardagsbetraktelser: Veckan genom Instagram

Då var det dags att ta en titt på vad jag har haft för mig i veckan:
 I måndags åt vi falafel hemma och fick nya datorer på jobbet, vilket ledde till lite oreda i arbetsordningen någr dagar. På tisdagen var det studentbal och jag fick äran att fota min svägerska och hennes vänner nere vid sjön. När det är bal får man chansen att träffa fina människor t ex i form av en mycket omtyckt killkompis. Vi passade även på att äta kinamat och fick lyckokakor.
 Min lyckokaka förutspådde att jag kommer hitta ett sätt att nå lyckan jag söker. På onsdagen var vi hemma hos svärföräldrarna och hjälpte till med lite förberedelser inför studenten på fredagen. På torsdagen (som var sista jobbdagen) åt jag tacowraps till lunch, köpte studentpresenter och drack årets första cider på balkongen.
 Fredagen spenderades genom att fira svägerskan och äta och dricka gott. På lördagen drack vi mojitos hemma hos en kompis och på förmiddagen pysslade jag med lite DIY-projekt, bl a en löskrage som ni kan läsa om hur man gör här.
Söndagen har spenderats på restaurang och bio tillsammans med min Älskling då vi har firat sju år tillsammans idag. Vi såg den senaste filmen om Snövit, ingen höjdare men sälskapet vägde upp allt. Nedersta bilden är på maten vi åt i lördags. Om ni vill hänga med på mina påhitt i veckorna kan ni göra det via instagram på @froken_h.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...