torsdag 2 januari 2014

Personliga reflektioner: Mina nyårsönskningar


Bästa pepplåten, ever!

Jag hittade en perfekt peppig nyårslista på Elsas blogg och jag bestämde mig göra en jag med. Nedan ser ni några saker som jag vill göra under 2014. Gör gärna en pepplista ni också och dela med er här nedan!

Under 2014 vill jag:
  • Gifta mig med mannen i mitt liv.
  • Åka på bröllopsresa.
  • Dricka mer champagne.
  • Klippa page, som jag pratat om i flera år.
  • Våga släppa taget.
  • Gå på någon av mina vänners bröllop.
  • Börja studera igen.
  • Utveckla bloggen så den blir ännu bättre och mer miljöpepp.
  • Pyssla mer.
  • Gå 450km tillsammans med Eric.
  • Fortsätta springa regelbundet.
  • Leta efter våra drömmars gård.
  • Nakenbada mitt i natten och njuta av livet.
Gott nytt år på er mina finingar och ta hand om er!

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...