tisdag 7 januari 2014

Funnet och förvärvat: Swedish stockings


God morgon finingar! Nu är julledigheten över och jag är tillbaka som vanlig igen. Tänkte att vi börjar med att kika på årets sista köp. Självklart blev årets sista köp ett ekologiskt sådant som passade bra till nyår. Jag skrev ju om det nystartade företaget Swedish stocknings för några veckor sedan och det blev ett köp efter löning precis som jag förutspådde. 

Jag köpte tre par och de som fick komma hem till mig var deras snygga version med sömmar, en fiskbensmönstrad och ett par vanliga svarta. Jag har hunnit använda alla en gång under julledigheten och tycker att de håller bra kvalitet, bara de med sömmarna som det gick en maska på redan första kvällen. Återkommer förhoppningsvis med en mer djupgående recension när jag hunnit testa dem mer. Priserna är dessutom rimliga tycker jag då strumpbyxorna kostar någonstans mellan 135 - 155kr. De säljer även knästrumpor för 65kr.


Förpackningarna som de kommer i är ursöta och inuti finns ett litet pappershjärta med en peppande text. Trevlig överraskning som definitivt piggar upp dagen.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...