torsdag 23 februari 2012

Ur min garderob: Uniform

Kofta - MQ, julklapp 2011 Trjöa - H&M, 2007 Byxor - Vila/Lager 157, 2010
Så här såg jag ut i måndags, förra veckan och flera dagar den här veckan. Kläder är, tyvärr, det sista jag tänker på för tillfället (i alla fall de som redan finns i min egen garderob. Vad som finns i andras är alltid intressant). Därför har koftan och byxorna blivit en del av min "sjukskrivningsuniform" då dagarna till mesta dels består av korta promenader, besök hos sjukgymnasten och ryggläge framför TV:n är det inte mycket annat som behövs.

Jag har nu klarat ungefär ett halvår av mitt shoppingfria år och det går bra hittills. Shoppingsuget har i princip försvunnit men suget att förnya sig och förändra garderoben finns där alltid. Längtar något fruktansvärt tills jag får ta upp vår och sommar kläderna från förrådet och lägga ner de tjocka vinter tröjorna. Vad längtar ni efter?

Ta hand om er!

1 kommentar:

  1. efter att ha lusläst din blogg så kan jag ju bara säga att du har ju hur många jättefina outfits som hellst där inne. keep up the great work of noooo shooooping :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...