onsdag 22 februari 2012

Ur min garderob: Familjefest

Halsband - Guldfynd, 2009 (?) Blus - Zara, 2010 Kjol - Kostymförråd, 2008
Det här hade jag på mig i lördags när vi var hemma hos mina svärföräldrar för att fira svärfars 54:e födelsedag. Kände att det var kul att klä upp sig lite extra även om det inte var någon jättestor tillställning, efter en vecka i mjukisbyxor vill man (i alla fall jag) det. 

Jag har för övrigt varit hemma denna veckan också då mina ischiasbesvär/ryggskott inte blivit bättre ännu, som tur är får jag bra hjälp från sjukgymnasten så jag ska vara tillbaka "i sadeln" under nästa vecka.

När jag skulle till sjukgymnasten igår så gick jag även förbi H&Ms skyltfönster och gissa vad jag såg där? Jo, en klänning och en kjol i exakt samma pepita/hundtandsmönster som jag har på kjolen ovan. Mönstret var väldigt populärt under 1960-talet och verkar nu ha kommit tillbaka, i bland är man trendig även om man inte är medveten om det.


bilder från H&M.com
Ta hand om er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...