måndag 23 juni 2014

Modiga måndag: Spets shorts

Bild från Sincerely, Kinsey
God morgon finingar! Haft en fin midsommar? I dag tänkte jag tipsa er om den här ursnygga DIYen som jag snubblade över via Pinterest. Det är en tjej som driver bloggen Sincerely, Kinsey som gjorde ett par spetsshorts efter att ha sett en dyrare version hos Urban Outfitters och bestämt sig för att hon kunde göra ett par själv. Här kan ni läsa om hur hon gick till väga och få instruktioner så ni kan göra dem själv. 

Personligen tycker jag att de är skitsnygga och skulle gärna göra mig ett par. Det är något med sommaren och shorts, förra året tipsade jag er om en annan version och gjorde dem även själv. I år är det de ovan som jag gillar lite extra skarpt och trots att jag är en klänningstjej egentligen så gillar jag shorts lite bättre på sommaren.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...