fredag 20 juni 2014

Fina fredag: Glad midsommar!

Bild från Pinterest 
Glad midsommar till alla mina fina läsare! I dag kommer mina svärföräldrar, föräldrar och Erics mormor + farmor till oss för att äta en midsommarmiddag. Till detta baluns föreställer jag mig att håret kommer vara uppsatt likt det ovan.

Bild från Pinterest
 Naglarna drömmer jag att de kommer ha en härlig gyllene färg, eftersom huden inte kan få det.
Bild från Pinterest
Sist men inte minst önskar jag att bära en mjukt romantisk sminkning med en liten färgklick. Jag tror att det skulle bli urfint tillsammans med den nya 50-talsklänningen jag kommer bära. Bild på den plus lite annat smått och gott kommer ni få se nästa vecka.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...