måndag 12 november 2012

Ur min garderob: 20-tal

Klänning - Lånad av mamma Halsband - Lindex, 2008
Armband - Gåva från mamma, 2010 Skor - Lånade av mamma, Cellbes 2012
Long time, no see. Har inte bloggat på ett tag men det har en logisk förklaring. Ironiskt nog fick jag en inflammation i högerhanden som gjort att jag fått ta en lite ofrivillig paus från överdrivet datoranvändande, vilket har inkluderat nästan allt användande under fritiden. Har haft ett riktigt oturs år och varit ovanligt mycket sjuk eller dragit på mig någon skada. Ska inta klaga men det är lite märkligt...

I alla fall... Förra lördagen var jag och älsklingen inbjudna till en vän på en lite försenad Halloween-fest. Vi valde att gå som 20-talskaraktärer, jag var en flapper och älsklingen en gangster utan vapen. Vi hade i alla fall en mycket kul kväll och det var fruktansvärt kul att klä ut sig!

Gick ni på någon fest i år och vad var ni i så fall utklädda till?

Dansar charleston och kommer i stämning ;)
Ta hand om er! 

1 kommentar:

  1. Hej och så kul att du lånat din mammas fina skor från oss på Cellbes hoppas festen var rolig :-) Bästa hälsningar från Anna på Cellbes

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...