söndag 17 juni 2012

Vardagsbetraktelser: Veckan genom Instagram

Den här veckan har varit händelserik men kameran har inte fått vara med, tyvärr. Några bilder har det dock blivit och här kommer min vecka genom instagram @froken_h
Jag tog årets första tur på mina inlines. Åkte hem till svärföräldrarna och tittade till planteringarna. Besökte fina vänner som snaaaart ska få sitt första barn. Åt brunch med bästis, tog en promenad och åkte hem till mina föräldrar för ett träningspass.
Fredagen var veckans bästa dag då jag fick reda på att jag klarat tentan jag pluggat till under våren. Det firades med vin och svenska jordgubbar, balkonghäng och filodegspaj. Årets första portion av färska jordgubbar och grädde inmundigades också. Vad har ni gjort i veckan?

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...