onsdag 14 september 2011

Ur min garderob: Rockabilly

Örhängen - Glitter, 2010 Klänning - Lånad av Nemo Armband - H&M, 2011
Väska - Present, 2008 Skor - Wedins Sko, 2006 

Luggen blev riktigt lyckad och sminket för kvällen bestod av vingad eyeliner & röda läppar.

Senare på kvällen, efter mycket dans, släppte jag ner luggen och satte den på sidan i stället. Blev bra det med!
Så här blev alltså resultatet av allt slit med håret och lånande av kläder. Själv är jag riktigt nöjd och kände mig fin hela kvällen. Det enda jag tyckte var synd var att luggen lossnade under slutet av kvällen så jag var tvungen att ta ner den, hade nog inte satt fast den ordentligt med hårnålarna. Dessutom störde små håren i pannan mig en aning men jag lyckades inte få till det trots pomada, men överlag blev det mycket bättre resultat än de första gångerna.

Fick några komplimanger för klänningen och håret vilket verkligen var kul då jag inte ser ut så här i vanliga fall. Skönt att testa något nytt och ta sig ur sin säkerhetszon! Kan verkligen tänka mig att göra så fler gånger och kanske t.o.m. någon gång under en vardag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...