onsdag 7 maj 2014

Vardagsbetraktelser: Spännande nyheter och lite radiotystnad


God morgon finingar! Här händer det spännande grejer ska ni veta! Kommer ni ihåg listan som jag la upp för några veckor sen? Jag skrev ju då att jag längtade till andra maj och här ovanför ser ni orsaken till det. Jag och Eric har köpt en egen gård!

Det är ett härligt, vitt litet hus med 4 ha mark som ligger invid en sjö med världens vackraste utsikt. Jag är överlycklig! Vi kommer nu att renovera lite smått under maj månad innan det är dags att flytta in i juni och det innebär tyvärr att bloggen kommer bli lite lidande. Vilket ni kanske redan har märkt. 

Jag lovar att jag kommer tillbaka och bloggar som vanligt så snart det har lugnat ner sig lite och tills dess får ni följa med på mina upptåg via Instagram.

Ta hand om er!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...