fredag 4 juli 2014

Fina fredag: Festivalsommar

Bild från Pinterest
God morgon! Sommar och sol (vart den nu än är) är ju förknippad med festivaler och musik. Festivaler i sin tur är förknippat med bohochic och leriga gummistövlar och eftersom jag ska på Putte i Parken i helgen tycker jag att det passar ypperligt med lite festivalinspiration.

Naglarna ovan är sjukt snygga och tjejen som gjort dem är sanslöst duktig. Jag tycker att de är tillräckligt mycket boho och etno för att platsa på festival och inte allt för crazy för att passa min personliga stil. Synd bara att det skulle ta en evighet att återskapa dem...


Bild från Pinterest
När jag går på festival (vilket är väldigt sällan) gillar jag att ha håret uppsatt eftersom det både funkar om det är stekande hett eller om det öser ner regn. Uppsatt hår är också perfekt om man ska dansa loss till musiken eftersom det inte fastnar i ögonen och ansiktet. Den här knuten faller in under min kategori för festivalsnygg - praktisk, elegant och boho. 

Ska ni på någon festival i sommar?

Ta hand om er! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...